Pozytywne myślenie

Co to znaczy, być pozytywnym? Co tylko zechcesz, byle poczuć się dobrze! Możesz mieć więcej energii, chętniej próbować nowych rzeczy i ogólnie być szczęśliwą kobietą.

Bycie pozytywną osobą może dostarczyć wiele korzyści każdej kobiecie, bez względu na jej wiek. Jak to osiągnąć?

Po pierwsze: Postarać się być sobą. Dokonuj wyborów, których sama pragniesz. Otocz się rzeczami, które sprawiają, że czujesz się dobrze i zaprzyjaźnij się z ludźmi, którzy sami są pozytywni.

Bowiem kobieta wie, co jest pozytywne!

Po drugie: Wybierz sobie i cel i zmierzaj do niego! Nie pozwól aby powstrzymywał cię lęk przed porażką. Nie staraj się aby wszystko było idealne, bo to powstrzyma cię od zrobienia czegokolwiek. Nawet jeżeli na początku kilka razy coś ci nie wyjdzie, próbuj dalej, niech twój cel i pragnienie jego osiągnięcia stanie się dla ciebie wyzwaniem.

Więc używaj zdolności pozytywnego myślenia żeby osiągać własne cele.

Po trzecie: Przyjrzyj się swoim znajomym. Twoi przyjaciele powinni być ludźmi, którzy cię wspierają, na których możesz liczyć, jako kobieta, jako żona, jako członek ogólnoludzkiej społeczności. Jeżeli twoi przyjaciele są pesymistyczni i zniechęceni do życia, to może najwyższa pora poszukać nowych przyjaźni? Otaczaj się ludźmi, których cechuje pogoda ducha, spędzajcie razem czas wolny. Niech zarażą cię swoją energią.

Spędzaj czas z optymistycznymi ludźmi, którzy mogą zarazić cię swoimi pasjami.

Po czwarte: Zacznij planować! Miej na co czekać, zaplanuj weekend z rodziną – przedstaw im swoją wizję, swoje pomysły. Innego dnia umów się na koncert z przyjaciółką, z która imprezowałaś w czasach szkolnych.

Po piąte: Podejmuj wyzwania. Wyznaczaj sobie cele i rób to tylko dla siebie. Nie pozwól sobie wmówić, że masz robić coś, na co nie masz ochoty. Pracuj ciężko, żeby osiągnąć, to czego pragniesz.

Po szóste: Dostrzegaj innych. Wiele współczesnych badań psychologicznych i społecznych potwierdza fakt, że uczestnictwo w wolontariacie znacznie poprawia nastrój jednostki.

Pomóż więc innym ludziom, wyciągnij pomocną dłoń, bo nawet nie wiesz w tej chwili, jak bardzo pomoże to twojej kobiecości.

Po siódme: Zacznij ćwiczyć. Aktywność fizyczna jest niezmiernie ważna dla twojego ciała, ale również dla ducha! Biegaj przynajmniej dwa razy w tygodniu, podczas biegu uwalniają się endorfiny – hormony odpowiedzialne za dobry nastrój. Nie zapominaj o spacerach!

Po co to wszystko? Sztuka pozytywnego myślenia pozwoli ci się odstresować i cieszyć życiem. Tego ci potrzeba!

 


 

Przeczytaj również: